Numer 33 - Przygotowania do ślubu czas zakończyć! Został tydzień!

Był już 14 lipca. Cała rodzina, przyjaciele, a nawet cała Polska żyła ślubem Kamila i Izabeli. W Internecie pojawiały się spekulacje, w co ubierze się panna młoda itp.
Nikogo nie obchodził już ślub Mateusza Malczewskiego i Natalii, czy to, że Jarek Adamiec zostanie ojcem.
Cały Internet żyje tym wydarzeniem...
Inni się cieszą, dziewczyny zaś płaczą, ponieważ najprzystojniejszy skoczek narciarski za tydzień będzie już zajęty.
Najczęściej zadawane pytania w Internecie o ślubie Kuli są wprost zadziwiające : "Ile będzie gości?" "Jaką Izabela będzie miała sukienkę?" "Ile kosztował ich ślub i wesele?" "Ile kosztowała sukienka panny młodej?" "W co będzie ubrana na swoich poprawinach?"
- Czytałaś w Internecie? - zapytała mnie Katarzyna
- Co?
- Już są spekulacje jaką będziesz miała suknię ślubną i w co ubierzesz się na poprawiny! Ludzie piszą, że może Coco Chanel!
- Ale się zdziwią, gdy się dowiedzą, że suknię ślubną kupiłam w najzwyklejszym salonie sukien ślubnych. - powiedziałam.
- Jeszcze się oburzą! - wtrącił się ze śmiechem Kamil.
Nie chodziłam ze spuszczoną głową po ulicy. Cieszyłam się, że za tydzień zostanę żoną Kamila. Z chęcią odpowiadałam na pytania zadane przez ludzi na ulicy, czy zwykłych reporterów i dziennikarzy.
Cieszyłam się,  że zostanę jego żoną , lecz z dnia na dzień bałam się całej ceremonii...  Jak to wszystko będzie wyglądać....  Bałam się po prostu wszystkiego.... 
Kamil dzwonił i upewniał się, że wszystko jest już zorganizowane itp. 
Za tydzień czekał nas wielki dzień....
--------------------------------------------------------------
Przepraszam, że takie krótkie, ale nie byłam w stanie niczego wymyślić. W następnym opowiadaniu będzie lepiej. 
                                                     kiki2000

Komentarze

Popularne posty